آریسا و آریاآریسا و آریا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

آریسا و آریا نانازای مامان و بابا

سال 94

1394/2/1 9:39
نویسنده : مامان لیلا
993 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به دو تا گل قشنگ زندگيمون آريسا و آريا جون

خدايا تو رو سپاس مي گويم  از اينكه باغ زندگيمون رو با و جود دو تا گل زيباتر كردي ، هزاران بار شاكريم

سال 94 چهارمين ساليه كه دو تا فرشته قشنگمون كنار هفت سين خونمون مي نشينن و سال قشنگي  برامون آغاز ميشه

البته تا موقع سال تحويل نتونستين بيدار بمونين و من هم خيلي خسته بودم به خاطر خونه تكوني ، ولي به اصرار بابا دوام آوردم و بيدار موندم و شما دوتا هم روي مبل ولو شدين و خوابيدين. ولي قبل از خواب چند تا عكس ازتون گرفتم

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

فاطمه & فائزه
1 اردیبهشت 94 17:21
سلام دوستای گل ای جانم خدا حفظشون کنه دلمون براتون تنگیده بود دوباره خوش آمد میگیم به ورودتون شاد باشید همیشه
مریم مامان دونه برفی
2 اردیبهشت 94 9:22
عزیزم چه کوچولوهای ناز و مودبی خدا واست نگهشون داره و زیر سایه پدر ومادر باشن همیشه ..
مامان لیلا
پاسخ
مرسي دوست خوبم خدا امير علي جون رو هم نگه داره
ĸoѕαr
7 اردیبهشت 94 14:23
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
11 اردیبهشت 94 10:17
ای جان ماشالله چه بزرگ شدن این دو تا نازنازی ... آریا دیگه واسه خودش مردی شده ... لیلا جون از طرف من ببوس گلاتو
مامان لیلا
پاسخ
مرسي عزيزم
ĸoѕαr
27 اردیبهشت 94 13:45
سلام خاله جونم خوشحال میشم بهم سربزنید..
مامان و بابا
28 اردیبهشت 94 7:57
ای جانم خدا حفظشون کنه خیلی ماه هستن
مامان لیلا
پاسخ
مرسي عزيزم
شيرين
11 خرداد 94 17:33
به به چه عكسهايي هميشه شاد باشيد
مامان فريبا
24 خرداد 94 9:01
لیلای عزیزم سلام, ببخش اینهمه دیر سراغت اومدم, شرمنده ت هستم بانو. عکسای نوگلای نازنینت رو دیدم, هزارماشالا, حسابی ببوسشون. عزیزم من کلاس خلاقیت فقط لگو میشناسم و تجربه ش کرده م, بد نیست ولی بعد از یه مدت تکراری میشه واسه بچه البته شاید واسه نیروانا اینطوری بود. تلفن و آدرسش رو برات خصوصی میذارم. فدات
مامان لیلا
پاسخ
سلام مامان فريباي عزيز ممنونم از اينكه جواب دادين شما هم گلاي قشنگمون رو ببوسين
ĸoѕαr
20 تیر 94 15:26
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. .