آریسا و آریاآریسا و آریا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

آریسا و آریا نانازای مامان و بابا

شيرين زبوني

1393/9/10 8:11
نویسنده : مامان لیلا
874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلهاي قشنگ باغ زندگيمون آريسا خوشكله و آريا طلايي

اين روزها از حرف زدنتان و كلمه هايي كه بكار مي برين خيلي لذت مي برم هروز كه به خونه ميام مي بينم چيزاي جديد ياد گرفتين. گوشي تلفن رو كه بر مي داري مي گين سلام حالتون چطوره سلامتين قربونتون برم با مزه هاي منبوسبوس

سر مامان هم كه كلي دعوا مي كنين آريسا ميگه مامان منه و دستمو مي كشه از اونور هم آريا مي گه نه مامان منه اونم اون يكي دستمو مي كشه كم كم دستام دارن كش ميارنچشمک

 آريسا مي گه مامان من بگگ ( بزرگ ) شدم آيايش ( ارايش ) مي كنم و ظرفها رو هم مي شويم . چشم دختر گلم بايد غذا بخوري تا بگگ بشي عشق مامانبوس

خدايا هر روز كه مي گذره بيشتر او بيشتر بخاطر دادهايت شكر مي كنم  دو تا فرشته اي رو كه بهمون هديه دادي زندگيمون رو رويايي كردن رويايي كه هميشه آرزويش رو داشتم  خدايا هزاران بار شكرت.

اين ژست ها رو بابا بهتون مي گفت و شما هم اين مدلي انجامشون مي دادين

اين هم ژست موطلايي مامان براي عكس گرفتن

اينجا هم مامان با گل پسرش در آغوشش

الهي كه هميشه زنده باشين فرشته هاي من

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مریم مامان دونه برفی
10 آذر 93 13:40
سلام عزیزم ما هم به خاطر این زندگی رویایی قشنگت خدا رو شکر میکنیم و آرزو میکنیم که همیشه شاد و خوشحال باشین. شادی دوستان باعث خرسندی ما هم میشه
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزيزم . ممنون از لطف شما
مریم مامان دونه برفی
10 آذر 93 13:41
از دیدن روی ماهتون هم خیلی خوشحال شدم دوست خوبم.. موفق باشید.
مامان لیلا
پاسخ
مرسي دوست خوبم
شيرين
11 آذر 93 1:01
الهییی فداتون شم فرشته های اسمونی حسابی دلبری میکنید مامانی خدا براتون نگهشون داره
مامان لیلا
پاسخ
قربونتون برم دوست خوبم
مامان ابوالفضل
15 آذر 93 10:55
الهی که همیشه جوجه های خاله سالم باشند و دلبری کنند برای مامان عزیزشون
مامان لیلا
پاسخ
مرسي خاله جوني
فاطمه & فائزه
19 آذر 93 8:09
ماشالله به ناز گلاتوووووووووووووووناووووووووووووووووووخی خیلی نازززززززززززززززززن.بوووووووووووووووووووووس[
مامان لیلا
پاسخ
مرسي عزيزم
سولماز
22 آذر 93 21:29
سلا مما هم همیشه براتون دعا می کنیم شاد وسلامت در کنار هم روزگار بگذرانید به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم
مامان لیلا
پاسخ
مرسي از لطف شما دوست عزيز. حتما
مامان احسان
24 آذر 93 11:35
سلام. وبلاگ قشنگی دارید، ایشالا که خدا این دو فرشته ی نازو همیشه براتون نگه داره. مرسی که به وبلاگم سر زدید
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
25 آذر 93 12:37
وااای که چقدر با نمک شدن این دوتا فرشته . با اینکه خودم دوقلو دارم ولی دلم آب میشه عکسای دوقلوهای دیگه رو میبینم
مامان لیلا
پاسخ
مرسي عزيزم من هم همينطور
مامان مبینا
13 دی 93 22:55
ای جووووووونم من که عااااااااااااااااااشق دوقلو هستم خدا نگه دارشون باشه راستی اریا جون چقد شبیه پسر خواهر منه اسم اون سام است پیش منم بیا عزیز
مامان لیلا
پاسخ
مرسي عزيزم.چشم حتما
مامان 3جوجه طلایی
17 دی 93 14:56
هزار ماشالله چه فرشته های نازی
مامان لیلا
پاسخ
مرسي مامان جون
مامان و بابا
19 دی 93 14:20
سلام مامان مهربونم نی نی های نازی داری ایشالا به درجات عالی زندگی برسن وهمیشه برای شماو باباش مایه افتخار بشن منو عشقمم مامان و بابای دوتا نینی خوشگل هستیم خوشحال میشم به وب دوقلوهای نانازی ماهم سر بزنی
مامان لیلا
پاسخ
ممنونم عزيزم . چشم حتما بهتون سر مس زنم
سولماز
22 دی 93 20:51
سلام مامانخوب چرا پیش ما نمی ایی
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
6 بهمن 93 16:03
سلام مامانی دوقلوهای نازمون چطورن؟ کم پیدایی؟ چرا آپ نمیکنی ؟
مامان لیلا
پاسخ
سلام عزيزم چشم به زودي ايشالا